Certyfikacja ISO
Uzyskane certyfikaty ISO 9001:2015 oraz 14001:2015 są potwierdzeniem naszych dążeń do ciągłego ulepszania oferowanych usług z jednoczesną faktyczną troską o środowisko. Mamy nadzieję, że dla Państwa będą one zaproszeniem do korzystania z profesjonalnych usług oferowanych przez naszą firmę.
Cyfrowe Centrum Serwisowe świadczy usługi w zakresie dystrybucji i serwisowania cyfrowego sprzętu telekomunikacyjnego produkowanego przez czołowe światowe firmy. CCS zobowiązuje się dostarczać i serwisować sprzęt na najwyższym poziomie obsługi, spełniając wymagania norm ISO 9001 i 14001, poprzez:
- spełnianie wymagań prawnych a także innych zobowiązań i wymagań klientów oraz kluczowych kontrahentów,
- aktywne podążanie za rozwojem technologii oraz propagowanie trendów wśród partnerów biznesowych,
- utrzymywanie i ciągłą poprawę działania zintegrowanego systemu jakościowego
i środowiskowego, poprzez ciągłe doskonalenie procesów, szkolenia, skuteczną komunikację, ustalanie i monitorowanie realizacji celów jakościowych i środowiskowych, regularne przeglądy systemu oraz wdrażanie działań korygujących, - rekrutację oraz rozwój wysoko zmotywowanych kompetentnych pracowników. Pełne wykorzystanie ich potencjału z korzyścią dla nich i dla firmy,
- identyfikowanie, analizę i ocenę ryzyk i szans w odniesieniu do jakości i środowiska, oraz w przypadkach uzasadnionych, opracowywanie i wdrażanie planów zmniejszania ryzyka i wykorzystania szans,
- minimalizację zużycia papieru, folii i innych materiałów eksploatacyjnych oraz energii elektrycznej, ponowne wykorzystanie papieru i tektury,
- minimalizację ilości generowanych odpadów, ich segregację i przekazywanie firmom wyspecjalizowanym, celem dokonania z nich odzysku surowców,
- podnoszenia i utrzymania świadomości jakościowej i środowiskowej pracowników poprzez przekazywanie informacji i odpowiednie szkolenia,
- promowanie świadomości środowiskowej wśród dostawców materiałów eksploatacyjnych,
- wprowadzanie standardów mających na celu zapobieganie wypadkom, a w przypadku ich wystąpienia, minimalizowanie skutków takich wypadków.
Aktywne działanie na rzecz jakości procesów i usług oraz minimalizowanie negatywnego oddziaływania na środowisko jest obowiązkiem wszystkich pracowników CCS.
Zarząd firmy zobowiązuje się do osobistego zaangażowania w realizacje postawionych zadań jakościowych i środowiskowych oraz do zapewnienia niezbędnych środków na ich realizację.
Polityka Jakości i Środowiska została zakomunikowana i wdrożona w całej firmie i jest dostępna dla stron zainteresowanych na stronie Internetowej firmy.