Sprawdzanie on-line statusu naprawy urządzenia przesłanego do Cyfrowego Centrum Serwisowego S.A.
Uwaga:
Jeśli oddali Państwo urządzenie do naprawy w Autoryzowanym Punkcie Serwisowym CCS, Punkcie Operatorskim bądź innym Punkcie Sprzedaży,
ze względu na czas potrzebny na dostarczenie urządzenia do Cyfrowego Centrum Serwisowego S.A. status naprawy może być jeszcze
nie widoczny w naszym systemie.
W takim przypadku uprzejmie prosimy o ponowne sprawdzenie statusu w terminie późniejszym. Jeśli status naprawy nadal nie będzie widoczny,
prosimy o uzyskanie numeru przesyłki w miejscu, gdzie zostawili Państwo swoje urządzenie do naprawy i kontakt z nami pod numerem
telefonu: 22 726 38 10 lub mailowy: info@ccsonline.pl
Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
ul. Puławska 40A
05-500 Piaseczno
KRS: 0000253995 NIP: 951-19-78-674 REGON: 016321051 GIOŚ: E0002111WZBW
Kapitał zakładowy: 1.589.100 zł (kapitał został w całości wpłacony).
Dokumentacja spółki przechowywana jest w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego