Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami:
Jakie urządzenia serwisujemy?
Ikona strzałki w dół

Zachęcamy do odwiedzenia zakładki: Serwis/Portfolio urządzeń.

> ALCATEL - smartfony, telefony komórkowe, tablety, modemy, routery oraz smartwatche 

> CAT - smartfony, telefony komórkowe 

> HUAWEI - smartfony, telefony komórkowe, tablety, modemy, routery, smartwatche oraz laptopy

> NEOLINE - wideo-rejestratory oraz hulajnogi 

> NOTHING - smartfony, słuchawki bezprzewodowe, ładowarki

> QILIVE - smartfony

> SAMSUNG - smartfony, telefony komórkowe, tablety, słuchawki bezprzewodowe oraz smartwatche

> SETTI+ - hulajnogi, ekspresy do kawy, roboty sprzątające oraz oczyszczacze powietrza

> TCL - smartfony, telefony komórkowe, smartwatche, routery oraz modemy

> TINECO - odkurzacze pionowe

> Vivo - smartfony, telefony komórkowe, słuchawki bezprzewodowe oraz ładowarki

> XIAOMI - smartfony, telefony komórkowe, laptopy, hulajnogi, Ninebot-y, odkurzacze pionowe, roboty sprzątające, oczyszczacze powietrza, projektory, rowery elektryczne, smartwatche, słuchawki bezprzewodowe oraz kamery

 

Czy dane z urządzenia zostaną utracone podczas obsługi w serwisie?
Ikona strzałki w dół

Jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że dane z urządzenia zostaną utracone. Dlatego też zalecamy wykonanie kopii zapasowej danych przechowywanych w pamięci urządzenia przed jego przekazaniem do serwisu. Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę danych i ewentualne konsekwencje dla użytkownika produktu z niej wynikające.

Jak zabezpieczyć urządzenie na czas transportu?
Ikona strzałki w dół

Każde urządzenie (również te wielkogabarytowe np. hulajnoga elektryczna czy odkurzacz) należy zapakować w oryginalne opakowanie, bądź takie, które zapewni jednakowy stopień ochrony urządzenia podczas jego transportu do serwisu.

Zalecamy również, aby przed umieszczeniem urządzenia w oryginalnym/zastępczym opakowaniu urządzenie zabezpieczyć folią bąbelkową.

Jeżeli w paczce wysyłane jest kilka urządzeń, to należy zapakować je w sposób wskazany powyżej i umieścić w jednym opakowaniu zbiorczym (pudełku kartonowym). Koperty tekturowe nie zapewniają należytego zabezpieczenia tego rodzaju przesyłek.

Informujemy, że za prawidłowe zabezpieczenie produktów na czas ich transportu do serwisu odpowiedzialnym pozostaje nadawca przesyłki.

Jednocześnie informujemy o konieczności usuwania kart SIM oraz kart pamięci z urządzeń przed ich przekazaniem do serwisu.

Jak przekazać uszkodzone urządzenie do serwisu?
Ikona strzałki w dół

Wystarczy wypełnić nasz formularz zgłoszeniowy dostępny pod przyciskiem "Zgłoszenie urządzenia do naprawy na głównej stronie serwisu" lub "Zgłoszenie naprawy" w menu bocznym. Przy wypełnianiu formularza uzupełnisz wszystkie niezbędne informacje oraz wybierzesz preferowany sposób transportu .

Czy urządzenie po naprawie w CCS traci gwarancję?
Ikona strzałki w dół

Nie, gwarancja producenta na urządzenie pozostaje zachowana. 

Jak sprawdzić status obsługi urządzenia?
Ikona strzałki w dół

Wystarczy w menu bocznym wybrać "Status zlecenia" i podać numer IMEI urządzenia, jego numer seryjny lub numer listu przewozowego przesyłki, którym urządzenie było wysłane.