Aktualności
Naprawa te

Jak bezpiecznie przygotować smartfon do wysyłki do serwisu?

Przygotowaliśmy praktyczny poradnik, który pomoże Ci bezpiecznie i bezstresowo przygotować telefon do naprawy.
Czytaj
Technologia NXTpaper

Smartfony TCL NXTPAPER – czym różnią się od klasycznych ekranów?

W erze intensywnego korzystania z ekranów coraz więcej osób szuka technologii, które będą łagodniejsze dla oczu i zapewnią komfort nawet przy długotrwałym użytkowaniu.
Czytaj
Serwis Motorola

Jak skutecznie serwisować telefon Motorola? Praktyczny przewodnik dla użytkowników

Szukasz sprawdzonego serwisu Motorola? Dowiedz się, dlaczego CCS Online to najlepszy wybór – autoryzowany serwis, oryginalne części, szybka naprawa i wygodna usługa door-to-door.
Czytaj
Zespół CCS na sportowo!

Healthy Cities by LUX MED – razem po zdrowie i świetny wynik!

Z ogromnym zaangażowaniem wzięliśmy udział w wyzwaniu Healthy Cities by LUX MED, osiągając świetny wynik i pokazując prawdziwego ducha zespołu. To była nie tylko aktywność fizyczna, ale też wspólna mobilizacja i mnóstwo pozytywnej energii!
Czytaj
Stypendia Piaseczno

Nagrodziliśmy najlepszych uczniów Zespołu Szkół Nr 1 w Piasecznie!

Wspieramy młodych i ambitnych – stypendia CCS dla uczniów Zespołu Szkół Nr 1 w Piasecznie!
Czytaj
Serwis Motorola

Serwis Motorola – Twój zaufany Partner w naprawie smartfonów

Szukasz sprawdzonego serwisu Motorola? Dowiedz się, dlaczego CCS Online to najlepszy wybór – autoryzowany serwis, oryginalne części, szybka naprawa i wygodna usługa door-to-door.
Czytaj

    Kontakt RI i Media

     

    Robert Frączek

    Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

    ul. Puławska 40A
    05-500 Piaseczno

    Tel. 22 726 38 18

    r.fraczek@ccsonline.pl

    Relacje inwestorskie

    Raporty giełdowe

    Akcjonariat

    Grupa kapitałowa

    Zarząd

    Rada nadzorcza

    Dywidenda

    Dokument informacyjny

    Ład korporacyjny

    Powiadomienia MAR

    Walne zgromadzenia

    Transmisja Walnego Zgromadzenia

    Wybrane dane finansowe jednostki dominującej

    Pytania i odpowiedzi

    Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. specjalizuje się w świadczeniu usług serwisowych dla urządzeń elektronicznych, takich jak smartfony, tablety, laptopy czy sprzęt AGD. Obsługujemy klientów biznesowych oraz indywidualnych.

    Akcjonariat Spółki tworzą udziałowcy indywidualni oraz instytucjonalni. Szczegółowe informacje znajdują się w raportach okresowych oraz na stronie internetowej Spółki.

    Tak, Spółka posiada politykę dywidendową, zakładającą dzielenie się zyskiem z akcjonariuszami przy jednoczesnym utrzymaniu stabilności finansowej i rozwoju.

    Informacje o wysokości dywidendy publikowane są w raportach bieżących i okresowych Spółki oraz w sekcji relacji inwestorskich na stronie internetowej CCS.

    Akcje Spółki notowane na GPW oznaczone są unikalnym tickerem przypisanym przez Giełdę. Szczegóły znajdują się na stronie GPW oraz w dokumentach Spółki.

    Zamiana akcji imiennych na okaziciela wymaga uchwały Walnego Zgromadzenia oraz rejestracji zmiany w KRS, zgodnie z Kodeksem spółek handlowych.

    Strategia CCS zakłada rozwój kompleksowych usług serwisowych, zwiększanie efektywności operacyjnej, rozbudowę oferty i ekspansję na nowe rynki.

    Grupa kapitałowa CCS obejmuje spółki zależne i powiązane, wspierające działalność operacyjną poprzez usługi uzupełniające, logistyczne i technologiczne.