Raport bieżący nr 29/2018
Data sporządzenia: 2018-12-14
Spółka: CYFROWE CENTRUM SERWISOWE S.A.
Temat: Informacja o podpisaniu przez Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. i B2X Care Solutions GmbH porozumienia w przedmiocie świadczenia przez Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. usług serwisowych w relacji do produktów (telefonów komórkowych) marki Xiaomi dystrybuowanych przez firmę Dangaard na terytorium Szwecji, Norwegii, Finlandii i Danii.
Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. z siedzibą w Piasecznie (dalej Emitent) informuje, że Emitent oraz B2X Care Solutions GmbH z siedzibą w Monachium, Niemcy zawarły porozumienie dodatkowe do ramowej umowy serwisowej zawartej w dniu 1 września 2017 roku. Zawarte porozumienie reguluje zakres oraz zasady świadczenia przez Emitenta usług serwisowych w relacji do produktów (telefonów komórkowych) marki Xiaomi, dystrybuowanych przez firmę Dangaard na terenie Szwecji, Norwegii, Finlandii i Danii.
14-12-2018 |
Jerzy Maciej Zygmunt | prezes zarządu |
14-12-2018 | Aleksandra Kunka | wiceprezes zarządu |