Raport bieżący nr 27/2018
Data sporządzenia: 2018-11-22
Spółka: CYFROWE CENTRUM SERWISOWE S.A.
Temat: Zawarcie przez Spółkę i B2X Care Solutions GmbH porozumienia dodatkowego w przedmiocie świadczenia przez Spółkę usług serwisowych i logistycznych produktów (telefonów komórkowych) marki AGM.
Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. z siedzibą w Piasecznie (dalej: Spółka) informuje, że Spółka oraz B2X Care Solutions GmbH z siedzibą w Monachium, Niemcy (dalej: B2X) zawarły porozumienie dodatkowe do ramowej umowy serwisowej zawartej w dniu 1 września 2017 roku. Zawarte porozumienie reguluje zakres oraz zasady świadczenia przez Spółkę usług serwisowych i logistycznych w relacji do produktów (telefonów komórkowych) marki AGM, dystrybuowanych na terenie Niemiec, Włoch, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Luksemburga, Republiki Czeskiej i Słowacji.
22-11-2018 | Jerzy Maciej Zygmunt | wiceprezes zarządu |
22-11-2018 | Aleksandra Kunka | wiceprezes zarządu |