Raport bieżący nr 26/2017
Data sporządzenia: 2017-08-14
Spółka: CYFROWE CENTRUM SERWISOWE S.A.
Temat: Zawarcie przez Spółkę i T-MOBILE POLSKA S.A. z siedzibą w Warszawie umowy o świadczenie usług kompleksowej obsługi serwisowej.
Podstawa prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. z siedzibą w Piasecznie (dalej: Spółka) informuje, że Spółka oraz T-MOBILE POLSKA S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: T-Mobile) zawarły umowę, której przedmiotem jest określenie stałych warunków świadczenia przez Spółkę, na rzecz T-MOBILE usług kompleksowej obsługi serwisowej wskazanych przez T-MOBILE produktów, zgodnie ze standardami określonymi w Umowie. Produkty określone przez strony przyjmowane będą do obsługi serwisowej w ramach reklamacji z tytułu gwarancji udzielonej przez Producenta, napraw pogwarancyjnych oraz napraw z tytułu rękojmi.
14-08-2017 | Robert Fraczek | wiceprezes zarządu |
14-08-2017 | Aleksandra Kunka | wiceprezes zarządu |