Raport bieżący nr 25/2017
Data sporządzenia: 2017-08-11
Spółka: CYFROWE CENTRUM SERWISOWE S.A.
Temat: Zawarcie przez Spółkę i B2X Care Solutions GmbH umowy oraz porozumienia dodatkowego w przedmiocie świadczenia przez Spółkę usług naprawczych telefonów komórkowych marki XIAOMI.
Podstawa prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
W nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI nr 23/2017 Zarząd spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. z siedzibą w Piasecznie (dalej: Spółka) informuje, że Spółka oraz B2X Care Solutions GmbH z siedzibą w Monachium, Niemcy (dalej: B2X) zawarły:
1) umowę ("Service Contract"), której przedmiotem jest określenie generalnych zasad współpracy pomiędzy stronami, w zakresie świadczenia przez Spółkę usług na rzecz B2X, oraz
2) porozumienie dodatkowe do umowy określonej w punkcie 1) powyżej ("Statement of Work Nr 1 for XIAOMI products and its Exhibits to the Contract between B2X and Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.) regulujące zakres oraz zasady świadczenia przez Spółkę usług serwisowych i logistycznych w relacji do telefonów komórkowych marki XIAOMI.
11-08-2017 | Robert Fraczek | wiceprezes zarządu |
11-08-2017 | Aleksandra Kunka | wiceprezes zarządu |