03.08.2017
ESPI
23/2017

Raport bieżący nr 23/2017

Data sporządzenia: 2017-08-03

Spółka: CYFROWE CENTRUM SERWISOWE S.A.

Temat: Autoryzacja do świadczenia usług naprawczych telefonów komórkowych marki XIAOMI uzyskana od firmy B2X Care Solutions GmbH.

Podstawa prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. 

Treść raportu:                                  

Zarząd spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. z siedzibą w Piasecznie (dalej: Spółka) informuje, że Spółka otrzymała od B2X Care Solutions GmbH z siedzibą w Monachium, Niemcy (dalej: B2X):
1)    certyfikat (Certification) z którego wynika, że:
-    firma  XIAOMI wyznaczyła B2X jako swego partnera w zakresie obsługi posprzedażnej telefonów komórkowych marki XIAOMI w Polsce oraz, że B2X  jest uprawniony do wyznaczenia autoryzowanego centrum serwisowego, które będzie dokonywać napraw telefonów komórkowych marki XIAOMI na terytorium Polski,
-    zgodnie z wyżej wymienionym uprawnieniem B2X  wyznaczyło Spółkę jako dostawcę usług ("Service Provider") w zakresie napraw telefonów komórkowych marki XIAOMI do poziomu 2.5 ("Level 2.5") – poczynając od dnia 1 września 2017 roku;
2)    list informujący o zakresie usług serwisowych i logistycznych, które świadczyć będzie Spółka, wskazujący w szczególności, że warunkiem wejścia w życie autoryzacji udzielonej Spółce jest podpisanie generalnej umowy serwisowej oraz szczegółowych warunków usług  ("Master Service Agreement and Statement of Work") pomiędzy Spółką a B2X.

03-08-2017 Jerzy Maciej Zygmunt prezes zarządu
03-08-2017 Aleksandra Kunka wiceprezes zarządu