Raport bieżący nr 23/2017
Data sporządzenia: 2017-08-03
Spółka: CYFROWE CENTRUM SERWISOWE S.A.
Temat: Autoryzacja do świadczenia usług naprawczych telefonów komórkowych marki XIAOMI uzyskana od firmy B2X Care Solutions GmbH.
Podstawa prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. z siedzibą w Piasecznie (dalej: Spółka) informuje, że Spółka otrzymała od B2X Care Solutions GmbH z siedzibą w Monachium, Niemcy (dalej: B2X):
1) certyfikat (Certification) z którego wynika, że:
- firma XIAOMI wyznaczyła B2X jako swego partnera w zakresie obsługi posprzedażnej telefonów komórkowych marki XIAOMI w Polsce oraz, że B2X jest uprawniony do wyznaczenia autoryzowanego centrum serwisowego, które będzie dokonywać napraw telefonów komórkowych marki XIAOMI na terytorium Polski,
- zgodnie z wyżej wymienionym uprawnieniem B2X wyznaczyło Spółkę jako dostawcę usług ("Service Provider") w zakresie napraw telefonów komórkowych marki XIAOMI do poziomu 2.5 ("Level 2.5") – poczynając od dnia 1 września 2017 roku;
2) list informujący o zakresie usług serwisowych i logistycznych, które świadczyć będzie Spółka, wskazujący w szczególności, że warunkiem wejścia w życie autoryzacji udzielonej Spółce jest podpisanie generalnej umowy serwisowej oraz szczegółowych warunków usług ("Master Service Agreement and Statement of Work") pomiędzy Spółką a B2X.
03-08-2017 | Jerzy Maciej Zygmunt | prezes zarządu |
03-08-2017 | Aleksandra Kunka | wiceprezes zarządu |