21.08.2025
ESPI
13/2025

Raport bieżący nr 13/2025            
Data sporządzenia: 2025-08-21                        
Skrócona nazwa emitenta: CYFROWE CENTRUM SERWISOWE S.A.    
Temat: Zawarcie umowy o świadczenie usług serwisowych (Repair Service Agreement) pomiędzy GOLDEN APEX WORLDWIDE LIMITED a Emitentem.

 

Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

 

Zarząd spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. (dalej zwanej "Emitentem") informuje, że Emitent zawarł umowę z GOLDEN APEX WORLDWIDE LIMITED z siedzibą w 3-212 Governors Square, 23 Lime Tree Bay Avenue, P.O. Box 30746, Seven Mile Beach, Grand Cayman KY1-1203, wyspy Kajmany (dalej zwaną "realme") o świadczenie usług serwisowych, dalej zwaną "Umową".

 

Zawarta Umowa reguluje ogólne warunki współpracy pomiędzy stronami w zakresie obsługi serwisowej i logistycznej wybranych produktów marki realme. Zgodnie z Umową Emitent będzie świadczyć na rzecz realme i na zasadzie niewyłączności usługi serwisowe i logistyczne oraz inne usługi, w tym dotyczące napraw telefonów komórkowych i smartfonów oznaczonych znakami towarowymi realme. Usługi świadczone będą na terytorium Polski. Realme jest jednym z większych producentów urządzeń elektronicznych na świecie, powszechnie rozpoznawanym, a aktualna oferta produktowa realme jest bardzo szeroka.

 

Wartość wynagrodzenia (przychodów netto ze sprzedaży usług) Emitenta wynikająca z zawartej umowy jest oparta o zasady najczęściej stosowane na rynku, na którym działa Emitent, co oznacza że wartość ta jest wprost uzależniona od iloczynu ilości wykonanych napraw, poziomu danej naprawy (stopnia skomplikowania danej naprawy) oraz stawki wynagrodzenia przewidzianej za dany poziom wykonanej naprawy.

 

Z kolei ilość usług serwisowych/naprawczych urządzeń, które potencjalnie trafią do serwisu Emitenta jest bezpośrednią pochodną iloczynu ilości sprzedanych urządzeń oznaczonych znakami towarowymi realme na terytorium objętym zakresem umowy i procentu "szkodowości" (ilości wadliwych produkcyjnie lub uszkodzonych przez użytkowników urządzeń).

 

Odnośnie konkretnych danych liczbowych, informujemy, że Emitent na dzień podania raportu do publicznej wiadomości nie dysponuje danymi pozwalającymi na precyzyjne oszacowanie takich parametrów jak konkretna ilość potencjalnie świadczonych usług czy precyzyjne oszacowanie wartości przychodów ze sprzedaży usług, które będą świadczone w przyszłości, przez Emitenta, w ramach Umowy. Wynika to z faktu, że Emitent nie współpracował z realme w przeszłości i nie posiada danych porównywalnych z przeszłych okresów, a na dzień publikacji niniejszego raportu nie posiada precyzyjnych danych dotyczących realizowanej ani planowanej sprzedaży urządzeń oznaczonych znakami towarowymi realme na terytorium Polski, jak również nie posiada informacji co do poziomu ich usterkowości i poziomu uszkodzeń dokonywanych przez użytkowników urządzeń. Podjęcie próby oszacowania ewentualnych przychodów ze sprzedaży netto nie posiadając podstawowych danych dających podstawę do takiego oszacowania niosłoby zbyt duże ryzyko popełnienia istotnego błędu i w konsekwencji wprowadzenia w błąd akcjonariuszy i osób zainteresowanych.

 

Niemniej jednak, w ocenie Emitenta, wyżej wskazane okoliczności, w szczególności skala działalności realme na terytorium Polski i popularność oferowanych smartfonów oznaczonych znakiem towarowym realme, wskazują na istotny charakter zawartej Umowy, a usługi świadczone przez Emitenta, w ramach tejże Umowy mogą stanowić istotne źródło przychodów z punktu widzenia przedsiębiorstwa Emitenta.

 

Umowa wchodzi w życie od 15 września 2025 roku a zawarta została na czas 1 roku z możliwością automatycznego przedłużenie o kolejny jednoroczny okres, jeśli żadna ze stron nie wypowie niniejszej umowy na 30 dni przed terminem jej wygaśnięcia.

 

Umowa ta może zostać rozwiązana przez każdą ze stron:
1) za pisemnym wypowiedzeniem, ze skutkiem natychmiastowym, a) w przypadku naruszenia istotnych warunków umowy przez drugą stronę lub b) w przypadku gdy całość lub część majątku jednej ze stron zostaje przejęta przez syndyka, zarządcę lub podobnego urzędnika państwowego lub c) w przypadku gdy druga strona ogłosi upadłość likwidacyjną z przyczyn innych niż konsolidacja lub restrukturyzacja zadłużenia, lub d) druga Strona dopuści się naruszeń niniejszej Umowy i nie naprawi ich w ciągu trzydziestu (30) dni od otrzymania pisemnego zawiadomienia od Strony nienaruszającej, w którym określono naruszenie i zażądano jego naprawienia.
2) za pisemnym wypowiedzeniem, którego okres wynosi 60 dni, bez zaistnienia istotnej przyczyny, w przypadku woli rozwiązania umowy przez daną stronę.
 

 

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

Data

Imię i Nazwisko

Stanowisko/Funkcja

Podpis

2025-08-21

Robert Frączek

wiceprezes zarządu

 

2025-08-21

Aleksandra Kunka

wiceprezes zarządu