1
Zgłoś urządzenie do naprawy

Wypełnij formularz zgłoszeniowy bez rejestracji lub zarejestruj się w Panelu Klienta, otrzymuj od nas powiadomienia i trzymaj wszystkie ważne dokumenty w jednym miejscu Wypełnij formularz zgłoszeniowy bez rejestracji lub zarejestruj się w Panelu Klienta, otrzymuj od nas powiadomienia i trzymaj wszystkie ważne dokumenty w jednym miejscu

Wypełnij formularz zgłoszeniowy bez rejestracji lub zarejestruj się w Panelu Klienta, otrzymuj od nas powiadomienia i trzymaj wszystkie ważne dokumenty w jednym miejscu

2
Przekaż nam swoje urządzenie

Możesz zrobić to osobiście w naszym Punkcie Obsługi Klienta, który znajdujesię na ulicy Puławskiej 38 w Piasecznie, lub skorzystać z wysyłki poprzez zamówienie kuriera do domu

3
Ciesz się sprawnym urządzeniem

Twoje urządzenie wróci do Ciebie po zakończeniu naprawy. Zostaniesz o tym przez nas poinformowany.Szczegóły dotyczące naprawy będą znajdowały się w wiadomości mailowej lub w Panelu Klienta Twoje urządzenie wróci do Ciebie po zakończeniu naprawy. Zostaniesz o tym przez nas poinformowany.Szczegóły dotyczące naprawy będą znajdowały się w wiadomości mailowej lub w Panelu Klienta