Naprawy pogwarancyjne to naprawy usterek: - wykraczających poza warunki gwarancji
- ujawnionych po upływie terminu gwarancji
- w telefonie z kartą gwarancyjną zawierającą adnotację „ odmowa naprawy gwarancyjnej” lub równoznacznym
Pragniemy zwrócić uwagę, że w przypadku przesyłania telefonów pogwarancyjnych wraz z gwarancyjnymi przesyłka jest bezpłatna.
Jeśli Klient wyraża zgodę na naprawę serwis wystawia fakturę na punkt który przesłał telefon (celem dalszej refaktury na Klienta), bądź na życzenie – na dane użytkownika telefonu. Wysokość faktury jest identyczna jak kwota, na którą Klient wyraził zgodę.
- Wskazane powyżej koszty diagnozy i transportu urządzenia mogą zostać naliczone, gdy:
a. na urządzenie upłynął okres gwarancji/rękojmi b. urządzenie zostało ponownie przekazane do serwisu, mimo, że podczas poprzedniego pobytu urządzenia w serwisie zdiagnozowano uszkodzenie niepodlegające naprawie w ramach gwarancji/rękojmi c. podczas poprzedniego pobytu urządzenia w serwisie zdiagnozowano uszkodzenie niepodlegające naprawie w ramach gwarancji/rękojmi i nie wyrażono zgody na naprawę produktu w ramach zaproponowanego kosztorysu
- Informujemy, że w przypadku gdy zleceniodawca naprawy odpłatnej jest zainteresowany zwrotem części wymontowanych podczas przeprowadzania odpłatnej naprawy urządzenia, które to części zostały zastąpione sprawnymi, powinien przekazać taką dyspozycję telefonicznie pod numerem 22 726 38 10 lub mailowo na adres
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
nie później niż w momencie przekazania akceptacji kosztorysu serwisowi spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. Brak przekazania dyspozycji będzie jednoznaczny z akceptacją dla pozostawienia części w serwisie.
| Ważna informacja !
1. Informujemy o konieczności regularnego sporządzania kopii zapasowej wszelkich istotnych dla użytkownika treści lub danych przechowywanych (zapisanych) w telefonie lub innym urządzeniu (takim jak modemy, tablety etc).
| 2. Kopia zapasowa winna być sporządzana przez użytkownika we własnym zakresie. Istotne dane winny być dodatkowo przechowywane na innym niż telefon, modem czy tablet urządzeniu lub karcie pamięci. W szczególności kopia zapasowa winna być sporządzona przez użytkownika przed przekazaniem telefonu lub innego urządzenia do serwisu.
3. Informujemy, iż w trakcie dokonywania czynności serwisowych, naprawy lub wymiany wadliwego lub uszkodzonego telefonu lub innego urządzenia mogą ulec utracie, uszkodzeniu lub zniszczeniu treści lub dane przechowywane (zapisane) w danym telefonie lub urządzeniu.
4. Biorąc pod uwagę charakter treści i danych przechowywanych (zapisanych) w telefonach i innych urządzeniach (dane osobowe, poufne dane Klientów, inne dane objęte ochroną na podstawie przepisów prawa), Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. może podjąć, za wyraźną pisemną zgodą Klienta, próbę zachowania treści lub danych przechowywanych (zapisanych) w telefonie lub innym urządzeniu w celu ich odtworzenia w telefonie lub innym urządzeniu, po zakończeniu czynności serwisowych. Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. zastrzega, że nie gwarantuje, iż odtworzenie treści lub danych, o których mowa powyżej będzie skuteczne lub technicznie możliwe.
5. Spółka Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione przez użytkownika telefonu lub innego urządzenia przekazanego do serwisu spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A., powstałe w wyniku utraty, uszkodzenia lub zniszczenia – treści lub danych przechowywanych (zapisanych) w danym telefonie lub urządzeniu – w trakcie wykonywania czynności serwisowych, chyba, że do utraty, uszkodzenia lub zniszczenia treści lub danych doszło z winy serwisu lub na skutek niezachowania należytej staranności przez serwis przy wykonywaniu usługi. |
|
Cennik usług pozagwarancyjnych: Wybrane usługi serwisowe (cena nie obejmuje kosztów transportu urządzenia) | | kwota brutto | | | | I. Aktualizacja oprogramowania urządzeń mobilnych (1) Wgranie do urządzenia najnowszej udostępnionej przez producenta wersji oprogramowania wraz z przywróceniem ustawień fabrycznych (2). Usunięcie kodu zabezpieczającego (3). | | 90 PLN | II. Aktualizacja oprogramowania produktów ECO (4) i laptopów Wgranie do urządzenia najnowszej udostępnionej przez producenta wersji oprogramowania wraz z przywróceniem ustawień fabrycznych (2). | | 123 PLN | III. Ekspertyza techniczna (gdy brak akceptacji kosztorysu naprawy). Diagnoza zgłoszonej usterki urządzenia lub akcesorium. Wycena naprawy. | | 60 PLN | | | | Przegląd Scooterów marki Xiaomi W ramach przeglądu przeprowadzamy następujące czynności konserwacyjne:
weryfikacja oraz regulacja kolumny kierowniczej i mechanizmu składania, weryfikacja działania pozostałych mechanizmów hulajnogi, weryfikacja oraz regulacja hamulca tarczowego, weryfikacja stanu łożysk oraz kół, weryfikacja stanu ogumienia oraz sprawdzenie ciśnienia w oponach, sprawdzenie wersji oprogramowania oraz aktualizacja do najnowszej wersji | | 99,00 PLN | | | | Usługi dodatkowe. | | kwota brutto | | | | Opłata za usługę logistyczną Opłata naliczana w przypadku przesyłania do Serwisu urządzeń wyprodukowanych przez podmioty, których Serwis nie posiada autoryzacji, tym samym co do których czynności serwisowe nie mogą być podjęte. Listę aktualnych autoryzacji CCS S.A. można znaleźć na głównej stronie witryny internetowej. Opłata może zostać powiększona o koszty transportu zgodnie z cennikiem. | | 30 PLN | | | | Transport Transport urządzenia za pośrednictwem firmy kurierskiej w jedną stronę. | | 19 PLN | | | | Transport Xiaomi Scooter za pośrednictwem firmy kurierskiej w jedną stronę. | | 20,00 PLN | | | | Utylizacja Bezpłatna utylizacja na życzenie klienta urządzenia, akcesoriów lub wymienionych podzespołów. | | 0 PLN | (1) Telefony komórkowe, tablety, modemy, smartwatche itp. (2) Aktualizacja oprogramowania każdorazowo wiąże się z usunięciem wszystkich danych użytkownika z pamięci urządzenia. (3) W zależności od rodzaju blokady; nie dotyczy blokady SIMLOCK. (4) Hulajnogi elektryczne, odkurzacze, nineboty itp. Uwaga! Czynności serwisowe w naprawie pozagwarancyjnej wykonywane są jedynie po akceptacji kosztorysu przedstawionego klientowi. W przypadku braku odpowiedzi od klienta w ciągu 4 dni kalendarzowych od momentu jego wysłania lub odmowy akceptacji kosztów naprawy, urządzenie zostanie odesłane do Klienta bez podjęcia czynności serwisowych za pobraniem wraz z wystawioną fakturą/paragonem za zrealizowaną usługę Ekspertyzy Technicznej oraz Transportu (zgodnie z powyższym cennikiem). Informujemy, że w przypadku gdy zleceniodawca naprawy odpłatnej jest zainteresowany zwrotem części wymontowanych podczas przeprowadzania odpłatnej naprawy urządzenia, które to części zostały zastąpione sprawnymi, powinien przekazać taką dyspozycję telefonicznie pod numerem 22 726 38 10 lub mailowo na adres
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
nie później niż w momencie przekazania akceptacji kosztorysu serwisowi spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. Brak przekazania dyspozycji będzie jednoznaczny z akceptacją dla pozostawienia części w serwisie.
|
|
|