Opakowanie |
Każde urządzenie (również te wielkogabarytowe np. hulajnoga elektryczna czy odkurzacz) wraz akcesoriami, kartą gwarancyjną i/lub dowodem zakupu oraz formularzem reklamacyjnym należy zapakować w oryginalne opakowanie, bądź takie, które zapewni jednakowy stopień ochrony urządzenia podczas jego transportu do serwisu. Zalecamy również, aby przed umieszczeniem urządzenia w oryginalnym/zastępczym opakowaniu urządzenie zabezpieczyć folią bąbelkową. Jeżeli w paczce wysyłane jest kilka urządzeń, to należy zapakować je w sposób wskazany powyżej i umieścić w jednym opakowaniu zbiorczym (pudełku kartonowym). Koperty tekturowe nie zapewniają należytego zabezpieczenia tego rodzaju przesyłek. Informujemy, że za prawidłowe zabezpieczenie produktów na czas ich transportu do serwisu odpowiedzialnym pozostaje nadawca przesyłki. Jednocześnie informujemy o konieczności usuwania kart SIM oraz kart pamięci z urządzeń przed ich przekazaniem do serwisu. |