Polityka Jakości i Środowiska |
Cyfrowe Centrum Serwisowe świadczy usługi w zakresie dystrybucji i serwisowania cyfrowego sprzętu telekomunikacyjnego produkowanego przez czołowe firmy światowe. Firma zobowiązuje się dostarczać i serwisować sprzęt na najwyższym poziomie obsługi , spełniając wymagania norm ISO 9001 i 14001, poprzez:
- spełnianie wymagań prawnych i innych zobowiązań i wymagań klientów ,
- utrzymywanie i ciągłą poprawę działania zintegrowanego systemu jakościowego i środowiskowego, poprzez ciągłe doskonalenie procesów, szkolenia, skuteczną komunikację, ustalanie i monitorowanie realizacji celów jakościowych i środowiskowych, regularne przeglądy systemu oraz wdrażanie działań korygujących,
- rekrutację i utrzymanie wysoko zmotywowanych kompetentnych pracowników. Pełne wykorzystanie ich potencjału z korzyścią dla nich i dla firmy,
- ścisły nadzór techniczny nad lokalnymi punktami serwisowymi,
- identyfikowanie, analizę i ocenę ryzyk i szans w odniesieniu do jakości i środowiska, oraz w przypadkach uzasadnionych, opracowywanie i wdrażanie planów zmniejszania ryzyka i wykorzystania szans,
- minimalizację zużycia papieru i innych materiałów eksploatacyjnych oraz energii elektrycznej,
- minimalizację ilości generowanych odpadów, ich segregację i przekazywanie firmom wyspecjalizowanym, celem dokonania z nich odzysku surowców,
- podnoszenia i utrzymania świadomości jakościowej i środowiskowej pracowników poprzez przekazywanie informacji i odpowiednie szkolenia,
- promowanie świadomości środowiskowej wśród dostawców materiałów eksploatacyjnych,
- zapobieganie wypadkom i w przypadku ich wystąpienia, minimalizowanie skutków takich wypadków.
Aktywne działanie na rzecz jakości procesów i usług oraz minimalizowanie negatywnego oddziaływania na środowisko, jest obowiązkiem wszystkich pracowników CCS S. A. Zarząd firmy zobowiązuje się do osobistego zaangażowania w realizacje postawionych zadań jakościowych i środowiskowych oraz do zapewnienia niezbędnych środków na ich realizację.
Polityka Jakości i Środowiska została zakomunikowana i wdrożona w całej firmie i jest dostępna dla stron zainteresowanych na stronie internetowej firmy.
|