Solidny serwis
Wysoka jakosc
Dobre ceny
Serwis gwarancyjny telefonów i modemów



Serwisujemy urządzenia

Nasze centrum serwisowe posiada autoryzację wiodących Producentów do wykonywania gwarancyjnych i pogwarancyjnych napraw telefonów komórkowych, modemów i telefonów stacjonarnych:

 
  • ALCATEL - telefony komórkowe

  • ANYDATA - modemy

 

  • CAT - telefony komórkowe

  • EMPORIA - telefony komórkowe

 

  • HAIER - telefony komórkowe i tablety

  • HUAWEI - telefony (w tym modele Plusfon) oraz modemy

  • KAZAM- telefony komórkowe

  • SAMSUNG - telefony komórkowe, modemy oraz Galaxy Camera

  • GIGASET - tablety i telefony bezprzewodowe

 

  • SWISSVOICE - telefony stacjonarne

  • ZTE - telefony (w tym Orange Vegas oraz Plusfon) i modemy

 

 

Mając na uwadze Państwa zadowolenie oferujemy:

 

  • bezpłatny i szybki transport urządzeń przesłanych do naprawy gwarancyjnej.


  • wysoką jakość napraw, wykonywanych przez wyszkoloną kadrę techniczną, z użyciem specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i wyłącznie oryginalnych części zamiennych.



  • krótki czas napraw: 1 dzień roboczy, a w przypadku konieczności przedłużenia naprawy powyżej 4 dni powiadomienie e-mailem lub faxem.


  • możliwość sprawdzenia bieżącego statusu naprawy telefonu on-line.


  • codzienną informację e-mailem o wszystkich telefonach znajdujących się w naszym Centrum przesłanych z danego punktu, wraz z ich statusami.



  • wgląd do wyników profesjonalnych testów GSM i/lub testów baterii przesłanego telefonu (jeśli usterka wymagała ich wykonania)

 
Ważna informacja

1. Informujemy o konieczności regularnego sporządzania kopii zapasowej wszelkich istotnych dla użytkownika treści lub danych przechowywanych (zapisanych) w telefonie lub innym urządzeniu (takim jak modemy, tablety etc).

2. Kopia zapasowa winna być sporządzana przez użytkownika we własnym zakresie. Istotne dane winny być dodatkowo przechowywane na innym niż telefon, modem czy tablet urządzeniu lub karcie pamięci. W szczególności kopia zapasowa winna być sporządzona przez użytkownika przed przekazaniem telefonu lub innego urządzenia do serwisu.

3. Informujemy, iż w trakcie dokonywania czynności serwisowych, naprawy lub wymiany wadliwego lub uszkodzonego telefonu lub innego urządzenia mogą ulec utracie, uszkodzeniu lub zniszczeniu treści lub dane przechowywane (zapisane) w danym telefonie lub urządzeniu.

4. Biorąc pod uwagę charakter treści i danych przechowywanych (zapisanych) w telefonach i innych urządzeniach (dane osobowe, poufne dane Klientów, inne dane objęte ochroną na podstawie przepisów prawa), Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. może podjąć, za wyraźną pisemną zgodą Klienta, próbę zachowania treści lub danych przechowywanych (zapisanych) w telefonie lub innym urządzeniu w celu ich odtworzenia w telefonie lub innym urządzeniu, po zakończeniu czynności serwisowych. Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. zastrzega, że nie gwarantuje, iż odtworzenie treści lub danych, o których mowa powyżej będzie skuteczne lub technicznie możliwe.

5. Spółka Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione przez użytkownika telefonu lub innego urządzenia przekazanego do serwisu spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A., powstałe w wyniku utraty, uszkodzenia lub zniszczenia – treści lub danych przechowywanych (zapisanych) w danym telefonie lub urządzeniu – w trakcie wykonywania czynności serwisowych, chyba, że do utraty, uszkodzenia lub zniszczenia treści lub danych doszło z winy serwisu lub na skutek niezachowania należytej staranności przez serwis przy wykonywaniu usługi.

 
Dokumenty uprawniające do bezpłatnej naprawy


W przypadku zgłoszenia telefonu do naprawy w ramach gwarancji należy dołączyć ORYGINALNĄ, aktualną, prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu.

 

Karta gwarancyjna aby była ważna musi zawierać CZYTELNE:

 

  • numer seryjny (IMEI)

  • datę sprzedaży

  • pieczątkę sprzedawcy 

  • nie może być na niej żadnych skreśleń, poprawek.


      
Do zgłoszenia z tytułu rękojmi (art. 556 i nast. KC), niezbędne jest dołączenie oryginału faktury
(z numerem IMEI) i zgłoszenia reklamacyjnego wypełnionego przez sprzedawcę. Na zgłoszeniu winno być zaznaczone jakie jest roszczenie Klienta –naprawa, wymiana, czy zwrot pieniędzy.


Użytkownicy końcowi, chcący skorzystać z naprawy z tytułu niezgodności towaru z umową (w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego), powinni zgłosić się do sprzedawcy wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura).Tak jak przy rękojmi, nie jest tutaj konieczne dołączanie karty gwarancyjnej, wystarczy oryginalny dowód zakupu i zgłoszenie od sprzedawcy.
 
Bezpłatna naprawa może zostać przeprowadzona jedynie w odniesieniu do telefonów, które nie posiadają uszkodzeń mechanicznych (np.rozlany wyświetlacz, pęknięta obudowa). Jeśli takowe występują należy poinformować Klienta, że elementy te nie będą mogły być naprawione nieodpłatnie.

 
Akcesoria
W przypadku, gdy Klient zgłasza usterkę związaną z długością czasu pracy telefonu, bądź ładowaniem, należy wraz z telefonem przesłać do serwisu ładowarkę i baterię.
 
Jeśli telefon korzysta z karty pamięci, to niezależnie od usterki prosimy ją dołączyć.

Karta SIM Klienta nie jest potrzebna podczas procesu naprawy. W przypadku zgłaszania problemów
z odczytem karty SIM zalecamy przetestowanie jej w Salonie Firmowym Operatora
 
Zgłoszenie do naprawy


Prosimy o szczególnie dokładne opisywanie usterek, i okoliczności, w jakich występują, gdyż umożliwi to skrócenie czasu pobytu telefonu w serwisie do minimum.

Na formularzu należy również opisać wszelkie zauważone uszkodzenia mechaniczne (np. rysa na obudowie, rozlany wyświetlacz, itp.)

 
Opakowanie
Telefon, wraz akcesoriami, kartą gwarancyjną i/lub dowodem zakupu oraz formularzem reklamacyjnym, należy zapakować w taki sposób, by nie uległy uszkodzeniu – np. owinąć w folię bąbelkową.

Wszystkie telefony przekazane przez Klientów danego dnia należy umieścić w jednym opakowaniu zbiorczym. Zalecamy pudełka kartonowe wypełnione folią bąbelkową. Koperty tekturowe nie zapewniają należytego zabezpieczenia tego rodzaju przesyłek.
 
Bezpłatny kurier

Nasz serwis zapewnia bezpłatny i szybki transport telefonów do naprawy gwarancyjnej
za pośrednictwem DHL Express lub UPS. Numer klienta otrzymają Państwo dzwoniąc na
naszą infolinię pod numer telefonu: 22/726 38 10

 

Celem wezwania kuriera należy zadzwonić pod numer:


 
 

 

ogólnopolski numer:
0 801 345 345

 

bądź z telefonu komórkowego:
022 546 44 00

 

 

ogólnopolski numer:
0 801 900 877

 

bądź z telefonu komórkowego:
022 489 48 77

 
 
List przewozowy
Aby przesyłka do CCS była bezpłatna należy odpowiednio wypełnić list przewozowy:

  • zaznaczyć kwadracik „płaci odbiorca”

  • w polu „Odbiorca” wpisać :

 

CCS S.A.

ul. Puławska 40A

05-500 Piaseczno

 

  • w polu „Nadawca” przybić wyraźnie pieczątkę adresową swojego punktu (lub ręcznie wpisać adres, na który po naprawie ma być zwrócony telefon)

  • w polu „Zleceniodawca/Uwagi” wpisać numery formularzy reklamacyjnych LUB modele
    i ilości sztuk telefonów
    znajdujących się w paczce

  • W przypadku braku w/w danych , w przypadku uszkodzenia lub utraty przesyłki, kwota ubezpieczenie będzie ograniczona do 500 zł

  • Dzięki temu przesyłka będzie ubezpieczona do wysokości rzeczywistej wartości telefonów, o ile nie przekracza ona łącznie 50 000 zł

  • w polu „potwierdzam nadanie przesyłki” podpisać się i umieścić datę


Dodatkowo, warto poprosić kuriera o umieszczenie znaku „ostrożnie szkło” na przesyłce

 
Po powrocie z serwisu
Podczas przyjmowania paczki od Kuriera przed potwierdzeniem odbioru:

  • należy dokładnie obejrzeć przesyłkę, by sprawdzić, czy nie jest zgnieciona, czy opakowanie nie było otwierane, bądź uszkodzone, zamoczone, itp.

  • zalecamy otwarcie jej przy kurierze i porównanie ilości telefonów z ilością numerów napraw w polu „Zleceniodawca/Uwagi” na liście przewozowym

  • sugerujemy rozpakowanie telefonów i sprawdzenie, czy nie uległy uszkodzeniom mechanicznym
    (np. rozbity wyświetlacz, roztrzaskana obudowa), które nie są opisane na raporcie z naprawy sprzętu. 


Jeśli stwierdzą Państwo jakiekolwiek rozbieżności, bądź uszkodzenia zawartości przesyłki należy:
  • zapisać na liście przewozowym zastrzeżenia do przesyłki,
  • spisać w obecności kuriera Protokół Szkodowy (najpóźniej następnego dnia po odbiorze paczki)
  • niezwłocznie skontaktować się z naszą Infolinią (tel: 022 726 38 10, fax: 022 726 38 11, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ) celem zgłoszenia reklamacji przesyłki.
 


_

Używamy cookies w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.