Solidny serwis
Wysoka jakosc
Dobre ceny
Serwis gwarancyjny telefonów i modemów



Ważna informacja

1. Informujemy o konieczności regularnego sporządzania kopii zapasowej wszelkich istotnych dla użytkownika treści lub danych przechowywanych (zapisanych) w telefonie lub innym urządzeniu (takim jak modemy, tablety etc).

2. Kopia zapasowa winna być sporządzana przez użytkownika we własnym zakresie. Istotne dane winny być dodatkowo przechowywane na innym niż telefon, modem czy tablet urządzeniu lub karcie pamięci. W szczególności kopia zapasowa winna być sporządzona przez użytkownika przed przekazaniem telefonu lub innego urządzenia do serwisu.

3. Informujemy, iż w trakcie dokonywania czynności serwisowych, naprawy lub wymiany wadliwego lub uszkodzonego telefonu lub innego urządzenia mogą ulec utracie, uszkodzeniu lub zniszczeniu treści lub dane przechowywane (zapisane) w danym telefonie lub urządzeniu.

4. Biorąc pod uwagę charakter treści i danych przechowywanych (zapisanych) w telefonach i innych urządzeniach (dane osobowe, poufne dane Klientów, inne dane objęte ochroną na podstawie przepisów prawa), Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. może podjąć, za wyraźną pisemną zgodą Klienta, próbę zachowania treści lub danych przechowywanych (zapisanych) w telefonie lub innym urządzeniu w celu ich odtworzenia w telefonie lub innym urządzeniu, po zakończeniu czynności serwisowych. Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. zastrzega, że nie gwarantuje, iż odtworzenie treści lub danych, o których mowa powyżej będzie skuteczne lub technicznie możliwe.

5. Spółka Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione przez użytkownika telefonu lub innego urządzenia przekazanego do serwisu spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A., powstałe w wyniku utraty, uszkodzenia lub zniszczenia – treści lub danych przechowywanych (zapisanych) w danym telefonie lub urządzeniu – w trakcie wykonywania czynności serwisowych, chyba, że do utraty, uszkodzenia lub zniszczenia treści lub danych doszło z winy serwisu lub na skutek niezachowania należytej staranności przez serwis przy wykonywaniu usługi.

 
Serwisujemy urządzenia

Nasze centrum serwisowe posiada autoryzację wiodących Producentów do wykonywania gwarancyjnych i pogwarancyjnych napraw telefonów komórkowych, modemów i telefonów stacjonarnych:

 
  • ALCATEL - telefony komórkowe

  • ANYDATA - modemy

 

  • CAT - telefony komórkowe

  • EMPORIA - telefony komórkowe

 

  • HAIER - telefony komórkowe i tablety

  • HUAWEI - telefony (w tym modele Plusfon) oraz modemy

  • KAZAM- telefony komórkowe

  • SAMSUNG - telefony komórkowe, modemy oraz Galaxy Camera

  • GIGASET - tablety i telefony bezprzewodowe

 

  • SWISSVOICE - telefony stacjonarne

  • ZTE - telefony (w tym Orange Vegas oraz Plusfon) i modemy

 

 

Mając na uwadze Państwa zadowolenie oferujemy:

 

  • bezpłatny i szybki transport urządzeń przesłanych do naprawy gwarancyjnej.


  • wysoką jakość napraw, wykonywanych przez wyszkoloną kadrę techniczną, z użyciem specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i wyłącznie oryginalnych części zamiennych.



  • krótki czas napraw: 1 dzień roboczy, a w przypadku konieczności przedłużenia naprawy powyżej 4 dni powiadomienie e-mailem lub faxem.


  • możliwość sprawdzenia bieżącego statusu naprawy telefonu on-line.


  • codzienną informację e-mailem o wszystkich telefonach znajdujących się w naszym Centrum przesłanych z danego punktu, wraz z ich statusami.



  • wgląd do wyników profesjonalnych testów GSM i/lub testów baterii przesłanego telefonu (jeśli usterka wymagała ich wykonania)

 
Zgłoszenie do naprawy


Prosimy o szczególnie dokładne opisywanie usterek, i okoliczności, w jakich występują, gdyż umożliwi to skrócenie czasu pobytu telefonu w serwisie do minimum.

Na formularzu należy również opisać wszelkie zauważone uszkodzenia mechaniczne (np. rysa na obudowie, rozlany wyświetlacz, itp.)

 
Akcesoria
W przypadku, gdy Klient zgłasza usterkę związaną z długością czasu pracy telefonu, bądź ładowaniem, należy wraz z telefonem przesłać do serwisu ładowarkę i baterię.
 
Jeśli telefon korzysta z karty pamięci, to niezależnie od usterki prosimy ją dołączyć.

Karta SIM Klienta nie jest potrzebna podczas procesu naprawy. W przypadku zgłaszania problemów
z odczytem karty SIM zalecamy przetestowanie jej w Salonie Firmowym Operatora
 
Opakowanie
Telefon, wraz akcesoriami, kartą gwarancyjną i/lub dowodem zakupu oraz formularzem reklamacyjnym, należy zapakować w taki sposób, by nie uległy uszkodzeniu – np. owinąć w folię bąbelkową.

Wszystkie telefony przekazane przez Klientów danego dnia należy umieścić w jednym opakowaniu zbiorczym. Zalecamy pudełka kartonowe wypełnione folią bąbelkową. Koperty tekturowe nie zapewniają należytego zabezpieczenia tego rodzaju przesyłek.
 
<< Początek < Poprzednia 1 2 Następna > Ostatnie >>

Strona 1 z 2

_

Używamy cookies w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.