Solidny serwis
Dobre ceny

ANKIETA

ANKIETA DOTYCZĄCA WSPÓŁPRACY Z DZIAŁEM SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Generated with MOOJ Proforms Basic 1.2
* Pole wymagane
Szanowni Państwo,
niniejsza ankieta została przygotowana, aby zbadać poziom Państwa zadowolenia ze współpracy z Działem Sprzedaży i Marketingu (DSiM) Cyfrowego Centrum Serwisowego. Państwa odpowiedzi będą stanowiły bardzo ważne źródło informacji i będą wykorzystane wyłącznie w postaci zbiorczych zestawień statystycznych. Ankieta zajmie około 10 minut.
-----
1. Jakie stanowisko obecnie Pan/i zajmuje? *
Właściciel
Kierownik sklepu
Inne
Jakie?
2. Od jak dawna współpracuje Pan/i z DSiM CCS? *
Najwyżej miesiąc
2-6 miesięcy
7-12 miesięcy
Powyżej 1 roku, ale max 2 lata
Powyżej 2 lat, ale max 5 lat
Powyżej 5 lat, ale max 10 lat
Powyżej 10 lat
3. Które z poniższych obszarów współpracy są dla Pana/i ważne? *
Oferta (szerokość oferty, jakość oferowanych produktów, cena)
Zamówienia (sposób składania zamówień, realizacja zamówień)
Obsługa (współpraca ze sprzedawcą po stronie dostawcy)
Obsługa posprzedażowa (głównie proces obsługi reklamacji)
Marketing (działania wspierające sprzedaż produktów oferowanych przez dostawcę)
Inny
Jaki?
-----
Poniżej przedstawiamy obszary charakteryzujące współpracę z dostawcami. Proszę ocenić, na ile jest Pan/i zadowolony/a w tym zakresie ze współpracy z DSiM CCS.
Do oceny proszę użyć skali, gdzie:
1 – zupełnie niezadowolony
2 – niezadowolony
3 – raczej niezadowolony
4 – raczej zadowolony
5 – zadowolony
6 – bardzo zadowolony
7 – brak podstaw do oceny
-----
OFERTA
-----
4. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z SZEROKOŚCI OFERTY? *
5. Jaka zmiana w SZEROKOŚCI OFERTY sprawiłaby Panu/i większe zadowolenie? *
Większy wybór marek produktów
Większy wybór produktów w ramach 1 marki
Większy wybór w ramach oferty tanich produktów
Większy wybór w ramach oferty drogich produktów
Inna
Jaka?
6. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z JAKOŚCI OFEROWANYCH PRODUKTÓW? *
7. Jaka zmiana w JAKOŚCI OFEROWANYCH PRODUKTÓW sprawiłaby Panu/i większe zadowolenie?
7. Odpowiedź *
Szersza oferta w ramach produktów drogich o dobrej jakości
Szersza oferta w ramach produktów o przystępnej cenie i dobrej jakości
Wprowadzenie do oferty produktów tanich, ale gorszej jakości
Inna
Jaka?
8. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z CEN OFEROWANYCH PRODUKTÓW? *
9. Jaka zmiana CEN OFEROWANYCH PRODUKTÓW sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
9. Odpowiedź *
Niższa cena przy zwiększeniu zamówienia
Premia po przekroczeniu określonej ilości sprzedaży
Premia po przekroczeniu określonej wartości sprzedaży
Sezonowe promocje cenowe
Inna
Jaka?
-----
ZAMÓWIENIA
-----
10. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z FORMY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ OFEROWANYCH PRODUKTÓW?
10. Odpowiedź *
11. Jaka zmiana w FORMIE ZAMAWIANIA OFEROWANYCH PRODUKTÓW sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
11. Odpowiedź *
Platforma B2B do składania zamówień
EDI (elektroniczna wymiana danych)
Inna
Jaka?
12. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z TERMINOWOŚCI REALIZOWANYCH DOSTAW? *
13. Jaka zmiana w TERMINOWOŚCI REALIZOWANYCH DOSTAW sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
13. Odpowiedź *
Dotrzymywanie terminów dostaw (wskazany dzień)
Wprowadzenie stałych terminów dostaw (wskazany dzień)
Inna
Jaka?
14. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z POZIOMU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ? *
15. Jaka zmiana w POZIOMIE REALIZACJI ZAMÓWIEŃ sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
15. Odpowiedź *
Realizacja na poziomie min. 80% zamówienia
Realizacja na poziomie min. 90% zamówienia
Realizacja na poziomie 100% zamówienia
Inna
Jaka?
-----
OBSŁUGA
-----
16. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z WIEDZY MERYTORYCZNEJ PRZEDSTAWICIELA FIRMY? *
17. Jaka zmiana w WIEDZY MERYTORYCZNEJ PRZEDSTAWICIELA FIRMY sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
17. Odpowiedź *
Wzrost poziomu wiedzy na temat produktu
Wzrost poziomu wiedzy na temat produktów konkurencyjnych
Wzrost poziomu wiedzy na temat narzędzi marketingowych
Wzrost poziomu wiedzy na temat zagadnień finansowych
Inna
Jaka?
18. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z ZAANGAŻOWANIA PRZDSTAWICIELA FIRMY? *
19. Jaka zmiana w ZAANGAŻOWANIU PRZDSTAWICIELA FIRMY sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
19. Odpowiedź *
Większe zaangażowanie w zakresie rozpoznania potrzeb klientów
Większe zaangażowanie we wsparcie sprzedaży w sklepach
Większe zaangażowanie w utrzymanie dobrej relacji z klientem
Inna
Jaka?
20. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z DOSTĘPNOŚCI PRZDSTAWICIELA FIRMY? *
21. Jaka zmiana w DOSTĘPNOŚCI PRZDSTAWICIELA FIRMY sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
21. Odpowiedź *
Dostępność telefoniczna w ciągu godziny od chwili kontaktu
Dostępność w ciągu godziny od chwili kontaktu (telefonicznie lub e-mailowo)
Dostępność telefoniczna w dniu kontaktu
Dostępność w dniu kontaktu (telefonicznie lub e-mailowo)
Inna
Jaka?
22. Na ile jest Pan/i zadowolony/a ze SZKOLEŃ PROWADZONYCH PRZEZ PRZDSTAWICIELA FIRMY?
22. Odpowiedź *
23. Jaka zmiana w SZKOLENIACH PROWADZONYCH PRZEZ PRZDSTAWICIELA FIRMY sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
23. Odpowiedź *
24. Jakie szkolenia Pan/i preferuje? *
Indywidualne szkolenia stacjonarne (dla jednego odbiorcy)
Grupowe szkolenia stacjonarne (dla wielu odbiorców)
Szkolenia online
Inne
Jakie?
25. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z KULTURY OSOBISTEJ PRZDSTAWICIELA FIRMY. *
26. Jaka zmiana w KULTURZE OSOBISTEJ PRZDSTAWICIELA FIRMY sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
26. Odpowiedź *
-----
OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA
-----
27. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z CZASU PRZYJĘCIA REKLAMACJI? *
28. Jaka zmiana w CZASIE PRZYJĘCIA REKLAMACJI sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
28. Odpowiedź *
Czas przyjęcia reklamacji w ciągu 1h
Czas przyjęcia reklamacji w ciągu 24h
Czas przyjęcia reklamacji w ciągu 48h
Inna
Jaka?
29. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z FORMY SKŁADANIA REKLAMACJI? *
30. Jaka zmiana w FORMIE SKŁADANIA REKLAMACJI sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
30. Odpowiedź *
Formularz on-line
Reklamacja z e-mailowym potwierdzeniem przyjęcia
Reklamacja z sms-owym potwierdzeniem przyjęcia
Inna
Jaka?
31. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z CZASU ROZPATRYWANIA REKLAMACJI? *
32. Jaka zmiana w CZASIE ROZPATRYWANIA REKLAMACJI sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
32. Odpowiedź *
33. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z EFEKTÓW REKLAMACJI? *
34. Jaka zmiana w EFEKTACH REKLAMACJI sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
34. Odpowiedź *
35. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z KULTURY OSOBISTEJ W RAMACH OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ?
35. Odpowiedź *
36. Jaka zmiana w KULTURZE OSOBISTEJ W RAMACH OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
36. Odpowiedź *
-----
MARKETING
-----
37. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z POZIOMU WSPARCIA MARKETINGOWEGO OFEROWANYCH PRODUKTÓW?
37. Odpowiedź *
38. Jaka zmiana w POZIOMIE WSPARCIA MARKETINGOWEGO OFEROWANYCH PRODUKTÓW sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
38. Odpowiedź *
Wsparcie marketingowe poza sklepem (np. reklama TV, radio, reklama prasowa)
Wsparcie marketingowe w sklepie (np. gazetka, dodatkowa ekspozycja, promocje cenowe)
Merchandising (pomoc w organizowaniu i monitorowaniu ekspozycji)
Wsparcie materiałami BTL (smycze, długopisy, ulotki)
Inna
Jaka?
39. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z ROZPOZNAWALNOŚCI MAREK OFEROWANYCH PRODUKTÓW?
39. Odpowiedź *
40. Na ile jest Pan/i zadowolony/a ze współpracy z INICJATYWY DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH?
40. Odpowiedź *
41. Jaka zmiana w INICJATYWIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
41. Odpowiedź *
Proponowanie konkretnych akcji marketingowych wspierających sprzedaż (np. produkt z gratisem, akcja promująca sprzedaż telefonów dla dzieci na konkretną okazję – np. I komunia)
Elastyczne dostosowanie się do planowanych przez Państwa działań marketingowych
Inna
Jaka?
42. Sugestie i uwagi
Adres e-mail (opcjonalnie)
-----
Dziękujemy za poświęcony czas.
Używamy cookies w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.