Szanowni Państwo,
niniejsza ankieta została przygotowana, aby zbadać poziom Państwa zadowolenia ze współpracy z Działem Sprzedaży i Marketingu (DSiM) Cyfrowego Centrum Serwisowego. Państwa odpowiedzi będą stanowiły bardzo ważne źródło informacji i będą wykorzystane wyłącznie w postaci zbiorczych zestawień statystycznych. Ankieta zajmie około 10 minut.
-----
1. Jakie stanowisko obecnie Pan/i zajmuje? *
Jakie?
2. Od jak dawna współpracuje Pan/i z DSiM CCS? *
3. Które z poniższych obszarów współpracy są dla Pana/i ważne? *
Jaki?
-----
Poniżej przedstawiamy obszary charakteryzujące współpracę z dostawcami. Proszę ocenić, na ile jest Pan/i zadowolony/a w tym zakresie ze współpracy z DSiM CCS.
Do oceny proszę użyć skali, gdzie:
1 – zupełnie niezadowolony
2 – niezadowolony
3 – raczej niezadowolony
4 – raczej zadowolony
5 – zadowolony
6 – bardzo zadowolony
7 – brak podstaw do oceny
-----
OFERTA
-----
4. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z SZEROKOŚCI OFERTY? *
5. Jaka zmiana w SZEROKOŚCI OFERTY sprawiłaby Panu/i większe zadowolenie? *
Jaka?
6. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z JAKOŚCI OFEROWANYCH PRODUKTÓW? *
7. Jaka zmiana w JAKOŚCI OFEROWANYCH PRODUKTÓW sprawiłaby Panu/i większe zadowolenie?
7. Odpowiedź *
Jaka?
8. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z CEN OFEROWANYCH PRODUKTÓW? *
9. Jaka zmiana CEN OFEROWANYCH PRODUKTÓW sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
9. Odpowiedź *
Jaka?
-----
ZAMÓWIENIA
-----
10. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z FORMY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ OFEROWANYCH PRODUKTÓW?
10. Odpowiedź *
11. Jaka zmiana w FORMIE ZAMAWIANIA OFEROWANYCH PRODUKTÓW sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
11. Odpowiedź *
Jaka?
12. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z TERMINOWOŚCI REALIZOWANYCH DOSTAW? *
13. Jaka zmiana w TERMINOWOŚCI REALIZOWANYCH DOSTAW sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
13. Odpowiedź *
Jaka?
14. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z POZIOMU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ? *
15. Jaka zmiana w POZIOMIE REALIZACJI ZAMÓWIEŃ sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
15. Odpowiedź *
Jaka?
-----
OBSŁUGA
-----
16. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z WIEDZY MERYTORYCZNEJ PRZEDSTAWICIELA FIRMY? *
17. Jaka zmiana w WIEDZY MERYTORYCZNEJ PRZEDSTAWICIELA FIRMY sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
17. Odpowiedź *
Jaka?
18. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z ZAANGAŻOWANIA PRZDSTAWICIELA FIRMY? *
19. Jaka zmiana w ZAANGAŻOWANIU PRZDSTAWICIELA FIRMY sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
19. Odpowiedź *
Jaka?
20. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z DOSTĘPNOŚCI PRZDSTAWICIELA FIRMY? *
21. Jaka zmiana w DOSTĘPNOŚCI PRZDSTAWICIELA FIRMY sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
21. Odpowiedź *
Jaka?
22. Na ile jest Pan/i zadowolony/a ze SZKOLEŃ PROWADZONYCH PRZEZ PRZDSTAWICIELA FIRMY?
22. Odpowiedź *
23. Jaka zmiana w SZKOLENIACH PROWADZONYCH PRZEZ PRZDSTAWICIELA FIRMY sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
23. Odpowiedź *
24. Jakie szkolenia Pan/i preferuje? *
Jakie?
25. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z KULTURY OSOBISTEJ PRZDSTAWICIELA FIRMY. *
26. Jaka zmiana w KULTURZE OSOBISTEJ PRZDSTAWICIELA FIRMY sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
26. Odpowiedź *
-----
OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA
-----
27. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z CZASU PRZYJĘCIA REKLAMACJI? *
28. Jaka zmiana w CZASIE PRZYJĘCIA REKLAMACJI sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
28. Odpowiedź *
Jaka?
29. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z FORMY SKŁADANIA REKLAMACJI? *
30. Jaka zmiana w FORMIE SKŁADANIA REKLAMACJI sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
30. Odpowiedź *
Jaka?
31. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z CZASU ROZPATRYWANIA REKLAMACJI? *
32. Jaka zmiana w CZASIE ROZPATRYWANIA REKLAMACJI sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
32. Odpowiedź *
33. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z EFEKTÓW REKLAMACJI? *
34. Jaka zmiana w EFEKTACH REKLAMACJI sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
34. Odpowiedź *
35. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z KULTURY OSOBISTEJ W RAMACH OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ?
35. Odpowiedź *
36. Jaka zmiana w KULTURZE OSOBISTEJ W RAMACH OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
36. Odpowiedź *
-----
MARKETING
-----
37. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z POZIOMU WSPARCIA MARKETINGOWEGO OFEROWANYCH PRODUKTÓW?
37. Odpowiedź *
38. Jaka zmiana w POZIOMIE WSPARCIA MARKETINGOWEGO OFEROWANYCH PRODUKTÓW sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
38. Odpowiedź *
Jaka?
39. Na ile jest Pan/i zadowolony/a z ROZPOZNAWALNOŚCI MAREK OFEROWANYCH PRODUKTÓW?
39. Odpowiedź *
40. Na ile jest Pan/i zadowolony/a ze współpracy z INICJATYWY DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH?
40. Odpowiedź *
41. Jaka zmiana w INICJATYWIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH sprawiłaby, że byłby/aby Pan/i trochę bardziej zadowolony/a niż obecnie?
41. Odpowiedź *
Jaka?
42. Sugestie i uwagi
Adres e-mail (opcjonalnie)
-----
Dziękujemy za poświęcony czas.