W przypadku, gdy Klient zgłasza usterkę związaną z długością czasu pracy telefonu, bądź ładowaniem, należy wraz z telefonem przesłać do serwisu ładowarkę i baterię. Jeśli telefon korzysta z karty pamięci, to niezależnie od usterki prosimy ją dołączyć.
Karta SIM Klienta nie jest potrzebna podczas procesu naprawy. W przypadku zgłaszania problemów z odczytem karty SIM zalecamy przetestowanie jej w Salonie Firmowym Operatora Informujemy, iż z dniem 01.06.2015 uległ zmianie sposób obsługi reklamacji akcesoriów marki Samsung sprzedawanych osobno tj. nie jako integralna część zestawu sprzedażowego telefonu komórkowego lub innego przenośnego urządzenia mobilnego. W efekcie zmiany, uszkodzonych akcesoriów nie należy kierować do obsługi reklamacyjnej w Autoryzowanych Punktach Serwisowych Samsung, a wymiana powinna się odbyć bezpośrednio u sprzedawcy. Akcesoria przesłane na wymianę do Autoryzowanego Punktu Serwisowego będą odsyłane bez podjęcia czynności serwisowych z dodatkowo naliczonymi kosztami transportu w wysokości 36,00 PLN brutto.
Przykładowe akcesoria: Etui, Akumulator, Ładowarka/Zasilacz, Przewód, Ładowarka bezprzewodowa, Stacja dokująca, Adapter/Przejściówka, Zestaw słuchawkowy, Klawiatura zewnętrzna, itd.
|