Dokumenty uprawniające do bezpłatnej naprawy |
W przypadku zgłoszenia telefonu do naprawy w ramach gwarancji należy dołączyć ORYGINALNĄ, aktualną, prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu.
Karta gwarancyjna aby była ważna musi zawierać CZYTELNE:
- nie może być na niej żadnych skreśleń, poprawek.
Użytkownicy końcowi, chcący skorzystać z naprawy urządzenia z tytułu rękojmi (art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego), powinni zgłosić się do sprzedawcy. Na zgłoszeniu winno być zaznaczone jakie jest roszczenie Użytkownika – naprawa, wymiana, czy zwrot pieniędzy. Przy zgłoszeniach z tytułu rękojmi nie jest konieczne dołączanie karty gwarancyjnej, wystarczy oryginalny dowód zakupu i zgłoszenie od sprzedawcy.
Bezpłatna naprawa może zostać przeprowadzona jedynie w odniesieniu do telefonów, które nie posiadają uszkodzeń mechanicznych (np.rozlany wyświetlacz, pęknięta obudowa). Jeśli takowe występują należy poinformować Klienta, że elementy te nie będą mogły być naprawione nieodpłatnie.
|