Solidny serwis
Wysoka jakosc
Dobre ceny
Rozpocznij współprację jako APSiS

Podstawowe wymagania dotyczące rozpoczęcia współpracy z Cyfrowym Centrum Serwisowym w charakterze Autoryzowanego Punktu Serwisu i Sprzedaży:

 

I.    Ogólne założenia.


i. Firma chcąca współpracować jako APSiS sieci CCS musi posiadać doświadczenie jako serwis w zakresie urządzeń telekomunikacyjnych, powinna również posiadać doświadczenie handlowe w zakresie sprzedaży usług telekomunikacyjnych.

ii. Firma musi posiadać dedykowany lokal w Centrum miasta (część handlowa).

iii. Priorytetowo pod uwagę będą brane propozycje Nowych Punktów Serwisowych, tworzone przez dotychczasowe APSiS.


II.    Wizualizacja.

 

i.    Lokal, w którym wykonywane mają być usługi serwisowe musi posiadać oddzielone od siebie:

a. Część serwisową
b. Część handlową i Obsługi Klienta

ii. Punkt Przyjęć musi posiadać wyposażenie umożliwiające komfortową obsługę Klient.

iii. Lokal powinien zostać wykończony zgodnie ze standardami dotyczącymi Autoryzowanych Punktów Serwisowych – (szczegóły Podręcznik Wizualizacji CCS).

iv. Na budynku, w którym znajduje się Punkt Serwisowy musi być możliwość zawieszenia szyldu informacyjnego w specyfikacji określonej przez CCS.


III.    Wymagane wyposażenie części serwisowej:

  • stanowisko lutownicze
  • dmuchawa gorącego powietrza
  • magazynek części zamiennych (zabezpieczenie ESD)
  • stacja PC
  • interfejsy do zmiany oprogramowania
  • mikroskop/lupa
  • multimetr
  • sprężone powietrze
  • materiały eksploatacyjne (cyna, plecionka, pęseta, preparaty czyszczące, itp.)
  • narzędzia specjalistyczne ( wkrętak dynamometryczny, pensety,itp).
  • baterie serwisowe
  • tester baterii
  • tester radiowy GSM (np. Wavetek 4107S)
  • zabezpieczenia ESD - mata ESD, opaska na rękę, fartuch, rękawiczki
  • zasilacz stabilizowany
  • linia telefoniczna
  • fotograficzny aparat cyfrowy
  • stały dostęp do Internetu


IV.    Informacje Ogólne.


Firma ubiegająca się o prowadzenie działalności jako Autoryzowany Punkt Serwisowy zobowiązana jest do przesłania krótkiej prezentacji firmy zawierającej:

  • Podstawowe Informacje na temat dotychczasowej działalności serwisowej firmy
  • Planowany rozwój firmy w zakresie usług, marketingu
  • Mapkę Centrum Miasta z zaznaczonym Punktem Serwisowym
  • Zdjęcia lokalu z zewnątrz oraz wewnątrz


V.    Procedura Autoryzacji.


i. Na podstawie przesłanych prezentacji firmy oraz analizy potrzeby w danym mieście nowego Punktu Serwisowego, firma CCS zaakceptuje bądź też odrzucą propozycję współpracy z daną firmą.
ii. Autoryzacja danego Punktu Serwisowego, a w związku z tym rozpoczęciem napraw gwarancyjnych może nastąpić jedynie po wizytacji i akceptacji serwisu przez firmę CCS.
iii. Nowy Punkt Serwisowy może powstać w mieście, w którym aktualnie nie istnieje Autoryzowany Punkt Serwisowy sieci CCS.
iv. Możliwość powstania drugiego, w danym mieście, Autoryzowanego Punktu Serwisowego istnieje w miastach o zaludnieniu powyżej 100 000 mieszkańców a trzeciego powyżej 300 000.

 

Poszukujemy do współpracy!

Poszukujemy Partnerów do współpracy w ramach sieci Autoryzowanych Punktów Sprzedaży i Serwisu w miastach:

 

  • Lublin
  • Poznań

Zapraszamy do kontaktu!




 

Używamy cookies w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.