Solidny serwis
Wysoka jakosc
Dobre ceny
Po powrocie z serwisu
Podczas przyjmowania paczki od Kuriera przed potwierdzeniem odbioru:

  • należy dokładnie obejrzeć przesyłkę, by sprawdzić, czy nie jest zgnieciona, czy opakowanie nie było otwierane, bądź uszkodzone, zamoczone, itp.

  • zalecamy otwarcie jej przy kurierze i porównanie ilości telefonów z ilością numerów napraw w polu „Zleceniodawca/Uwagi” na liście przewozowym

  • sugerujemy rozpakowanie telefonów i sprawdzenie, czy nie uległy uszkodzeniom mechanicznym
    (np. rozbity wyświetlacz, roztrzaskana obudowa), które nie są opisane na raporcie z naprawy sprzętu. 


Jeśli stwierdzą Państwo jakiekolwiek rozbieżności, bądź uszkodzenia zawartości przesyłki należy:
  • zapisać na liście przewozowym zastrzeżenia do przesyłki,
  • spisać w obecności kuriera Protokół Szkodowy (najpóźniej następnego dnia po odbiorze paczki)
  • niezwłocznie skontaktować się z naszą Infolinią (tel: 022 726 38 10, fax: 022 726 38 11, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ) celem zgłoszenia reklamacji przesyłki.
 




 

Używamy cookies w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.