Solidny serwis
Wysoka jakosc
Dobre ceny
Akcesoria

W przypadku, gdy Klient zgłasza usterkę związaną z długością czasu pracy telefonu, bądź ładowaniem, należy wraz z telefonem przesłać do serwisu ładowarkę i baterię.
 
Jeśli telefon korzysta z karty pamięci, to niezależnie od usterki prosimy ją dołączyć.

Karta SIM Klienta nie jest potrzebna podczas procesu naprawy. W przypadku zgłaszania problemów
z odczytem karty SIM zalecamy przetestowanie jej w Salonie Firmowym Operatora


Informujemy, iż z dniem 01.06.2015 uległ zmianie sposób obsługi reklamacji akcesoriów marki Samsung sprzedawanych osobno tj. nie jako integralna część zestawu sprzedażowego telefonu komórkowego lub innego przenośnego urządzenia mobilnego.
W efekcie zmiany, uszkodzonych akcesoriów nie należy kierować do obsługi reklamacyjnej w Autoryzowanych Punktach Serwisowych Samsung, a wymiana powinna się odbyć bezpośrednio u sprzedawcy.
Akcesoria przesłane na wymianę do Autoryzowanego Punktu Serwisowego będą odsyłane bez podjęcia czynności serwisowych z dodatkowo naliczonymi kosztami transportu w wysokości 36,00 PLN brutto.

Przykładowe akcesoria: Etui, Akumulator, Ładowarka/Zasilacz, Przewód, Ładowarka bezprzewodowa, Stacja dokująca, Adapter/Przejściówka, Zestaw słuchawkowy, Klawiatura zewnętrzna, itd.

 

 




 

Używamy cookies w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.