Solidny serwis
Wysoka jakosc
Dobre ceny
Serwis pogwarancyjny

Naprawy pogwarancyjne to naprawy usterek:

 

  • wykraczających poza warunki gwarancji
  • ujawnionych po upływie terminu gwarancji
  • w telefonie z kartą gwarancyjną zawierającą adnotację „ odmowa naprawy gwarancyjnej” lub równoznacznym      

 

 

Pragniemy zwrócić uwagę, że w przypadku przesyłania telefonów pogwarancyjnych wraz z gwarancyjnymi przesyłka jest bezpłatna.

 

  • Przed przystąpieniem do naprawy serwis informuje zgłaszającego e-mailem lub faxem o kosztach naprawy oraz cenie części potrzebnych do usunięcia usterki.


  • Serwis oczekuje na odpowiedź 3 dni robocze – w tym czasie zgłaszający zobowiązany jest do skontaktowania się z Klientem w celu uzyskania jego odpowiedzi


  • Jeśli Klient wyraża zgodę na naprawę serwis wystawia fakturę na punkt który przesłał telefon (celem dalszej refaktury na Klienta), bądź na życzenie – na dane użytkownika telefonu. Wysokość faktury jest identyczna jak kwota, na którą Klient wyraził zgodę.


  • W przypadku rezygnacji z naprawy serwis wystawia fakturę za obsługę 39 pln /brutto/ i 18 pln /brutto/ za transport telefonu w każdą ze stron, o ile nie był on przesłany/odsyłany z telefonami gwarancyjnymi.



Ważna informacja !


1. Informujemy o konieczności regularnego sporządzania kopii zapasowej wszelkich istotnych dla użytkownika treści lub danych przechowywanych (zapisanych) w telefonie lub innym urządzeniu (takim jak modemy, tablety etc).


2. Kopia zapasowa winna być sporządzana przez użytkownika we własnym zakresie. Istotne dane winny być dodatkowo przechowywane na innym niż telefon, modem czy tablet urządzeniu lub karcie pamięci. W szczególności kopia zapasowa winna być sporządzona przez użytkownika przed przekazaniem telefonu lub innego urządzenia do serwisu.

3. Informujemy, iż w trakcie dokonywania czynności serwisowych, naprawy lub wymiany wadliwego lub uszkodzonego telefonu lub innego urządzenia mogą ulec utracie, uszkodzeniu lub zniszczeniu treści lub dane przechowywane (zapisane) w danym telefonie lub urządzeniu.

4. Biorąc pod uwagę charakter treści i danych przechowywanych (zapisanych) w telefonach i innych urządzeniach (dane osobowe, poufne dane Klientów, inne dane objęte ochroną na podstawie przepisów prawa), Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. może podjąć, za wyraźną pisemną zgodą Klienta, próbę zachowania treści lub danych przechowywanych (zapisanych) w telefonie lub innym urządzeniu w celu ich odtworzenia w telefonie lub innym urządzeniu, po zakończeniu czynności serwisowych. Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. zastrzega, że nie gwarantuje, iż odtworzenie treści lub danych, o których mowa powyżej będzie skuteczne lub technicznie możliwe.

5. Spółka Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione przez użytkownika telefonu lub innego urządzenia przekazanego do serwisu spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A., powstałe w wyniku utraty, uszkodzenia lub zniszczenia – treści lub danych przechowywanych (zapisanych) w danym telefonie lub urządzeniu – w trakcie wykonywania czynności serwisowych, chyba, że do utraty, uszkodzenia lub zniszczenia treści lub danych doszło z winy serwisu lub na skutek niezachowania należytej staranności przez serwis przy wykonywaniu usługi.
 




 

Używamy cookies w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.