Solidny serwis
Wysoka jakosc
Dobre ceny
2018

Raport bieżący nr 27/2018

Data sporządzenia: 2018-11-16

Spółka: CYFROWE CENTRUM SERWISOWE S.A.

Temat: Zawarcie przez Spółkę i B2X Care Solutions GmbH porozumienia dodatkowego w przedmiocie świadczenia przez Spółkę usług serwisowych i logistycznych produktów (telefonów komórkowych) marki AGM.  

Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Treść raportu:        

Zarząd spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. z siedzibą w Piasecznie (dalej: Spółka) informuje, że Spółka oraz B2X Care Solutions GmbH z siedzibą w Monachium, Niemcy (dalej: B2X) zawarły porozumienie dodatkowe do ramowej umowy serwisowej zawartej w dniu 1 września 2017 roku. Zawarte porozumienie reguluje zakres oraz zasady świadczenia przez Spółkę usług serwisowych i logistycznych w relacji do produktów (telefonów komórkowych) marki AGM, dystrybuowanych na terenie Niemiec, Włoch, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Luksemburga, Republiki Czeskiej i Słowacji.

 

22-11-2018

Jerzy Maciej Zygmunt wiceprezes zarządu
22-11-2018 Aleksandra Kunka wiceprezes zarządu

wstecz

 
Używamy cookies w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.